titel
|
door:
|
voor:
|
Gelijke onderwijskansen in Vlaanderen: wie heeft er groot gelijk? (debat)
|
Panelleden en publiek Moderator: Jan 't Sas |
Alle deelnemers
|
Interactief werken en leren (PDF-document)
|
Medewerkers van ECEGO, Steunpunt ICO, Steunpunt NT2 |
Basis- en secundair onderwijs |
De zorgbrede school (PDF-document)
|
Medewerkers van ECEGO, Steunpunt ICO, Steunpunt NT2 |
Basis- en secundair onderwijs |
Klimaatsschommelingen in de klas. Van Siberisch koud tot tropisch warm
|
Medewerkers van ECEGO, Steunpunt ICO, Steunpunt NT2 |
Basisonderwijs |
Meertaligheid: ballast of rijkdom? (PDF-document)
|
Medewerkers van Steunpunt ICO, Steunpunt NT2 |
Basisonderwijs
|
Integratie van anderstalige nieuwkomers in het secundair onderwijs (PDF-document) een probleemoplossende benadering
|
Medewerkers van ECEGO, Steunpunt ICO, Steunpunt NT2 |
Secundair onderwijs
|
Doet iedereen mee? (PDF-document) Participatie als hefboom voor gelijke onderwijskansen
(+ kadertekst over ouderbetrokkenheid) (PDF-document)
|
Medewerkers van ECEGO, Steunpunt ICO, Steunpunt NT2 |
Secundair onderwijs
|
Observeren en evalueren: daar leer je wat van! (PDF-document)
|
Medewerkers van ECEGO, Steunpunt ICO, Steunpunt NT2 |
Basis- en secundair onderwijs
|
Onderwijs en kansarmoede (debat)
|
Panelleden en publiek Moderator: Jan 't Sas |
Alle deelnemers |
Hoe een interculturele klaspraktijk uitbouwen: een ICO-bronnenboek voor het basisonderwijs
|
Medewerkers van Steunpunt ICO |
Basisonderwijs |
ICO in het secundair onderwijs: evoluties en perspectieven (PDF-document)
|
Medewerkers van Steunpunt ICO |
Secundair onderwijs |
Lang zullen ze lezen! (PDF-document) Taakgericht leesonderwijs als hefboom naar functionele geletterdheid
|
Medewerkers van Steunpunt NT2 |
Basis- en secundair onderwijs |
Praktijklessen als kansrijke leeromgevingen voor vak én taal (PDF-document)
|
Medewerkers van Steunpunt NT2 |
Secundair onderwijs
|
Procesgericht kijken naar effecten: hoe (breed) competenties kunnen meegenomen worden in het kindvolgsysteem
|
Medewerkers van ECEGO |
Basisonderwijs
|
Een kink in de kabel (PDF-document) hoe omgaan met moeilijk schoolgedrag? Sleutels voor een positief georiënteerde aanpak
|
Medewerkers van ECEGO |
Secundair onderwijs
|